BIWAK LUBELSKIEJ CHORĄGWI HARCEREK - PLAN


GŁÓWNE ZAŁOŻENIE BIWAKU:

Biwak jest organizowany przez Komendę Lubelskiej Chorągwi Harcerek. W ten sposób chcemy upamiętnić 10. rocznicę powołania Lubelskiej Chorągwi Harcerek. W wyjeździe będą uczestniczyć wszystkie zgłoszone gromady zuchenek oraz drużyny harcerek i wędrowniczek. Podczas wyjazdu będzie możliwość integracji, poznania nowych osób oraz nauki nowych umiejętności od pionierek harcerstwa na Lubelszczyźnie. 
Dodatkowo, podczas tego wydarzenia odbędzie się przyznanie Obrzędowych Mian za rok 2018/19, a nasza gromada stara się o najwyższe miano, czyli Tęczowej Gromady.

PODSTAWOWE INFORMACJE:

  • termin: 5-6 października 2019 r.
  • miejsce: Dom Nasutów (ośrodek konferencyjno-szkoleniowy); Nasutów 98 a, 21-025 (http://www.nasutow.pl)
  • koszt: 80 zł (50 zł bezzwrotnej zaliczki) w koszt nie jest wliczony transport na miejsce biwaku, więc ostateczna kwota będzie wyższa
  • transport: autokar
  • wyżywienie: posiłki przygotowywane przez kucharki
  • ramy czasowe: 
    • sobota, 9:00 przyjazd, zakwaterowanie
    • niedziela, 13:00 zakończenie biwaku
TERMINY:
  • do 1 września - zgłoszenie chęci udziału w biwaku za pośrednictwem SMS
  • do 7 września - wpłata zaliczki (lub całości) na konto bankowe, gdyż jestem zobowiązana dokonania przelewu zbiorczego na konto Chorągwi
ZASTRZEŻENIA:

Gromada nie jest organizatorem biwaku, nie od nas zależy jego koszt oraz elementy programu. Drużynowa jest tam wyłącznie wychowawcą (dba o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie zuchenek z gromady), nie jest współorganizatorem. 
Zaliczka jest bezzwrotna.

WPŁATA NA TRANSPORT:

Koszt transportu wyniósł 25 zł/os. Kwotę proszę wpłacić na konto przed rozpoczęciem biwaku, bądź dostarczyć osobiście na zbiórce lub w dniu wyjazdu.

LISTA RZECZY NA BIWAK:
  • śpiwór
  • karimata
  • ciepła piżama
  • mundur (jeśli dziecko posiada): 
    • fartuch, 
    • kapelusz, 
    • pas
    • czarne legginsy
    • czarne podkolanówki
  • kosmetyczka: 
    • szczoteczka do zębów, 
    • pasta do zębów, 
    • grzebień/szczotka do włosów, 
    • gumki do włosów, 
    • mały ręcznik, 
  • kurtka stosowna do pogody, najlepiej z kapturem
  • buty do chodzenia po dworze
  • buty do chodzenia po ośrodku (typowe ciapy szkolne/trampki)
  • bluzki x2
  • spodnie
  • ciepła bluza
  • bielizna osobista: 2 pary skarpet, 1 para majtek
  • woreczek foliowy na brudną bieliznę
  • leki umieszczone w szczelnie zamkniętym woreczku foliowym (podpisanym) z karteczką z informacjami (czytelnymi) odnośnie częstotliwości podawania danych leków
  • KUBEK DO PICIA (PLASTIKOWY LUB METALOWY)
  • SZTUĆCE

HARMONOGRAM:

SOBOTA (05.10.2019)

6:45 zbiórka pod kościołem Matki Bożej Bolesnej

7:00 wyjazd spod kościoła

9:00 przyjazd, rozlokowanie się na miejscu

10:00 przywitanie, rozpoczęcie programu 

10:00-13:00 pierwszy blok zajęć 

13:30-14:30 obiad 

14:30- atrakcje i czas dla drużyn 

18:00-19:00 kolacja

20:00 ognisko 

NIEDZIELA (6.10)

7:00-8:00 śniadanie

8:30 wyjście na Mszę 

9:00 Msza Święta w Nasutowie 

10:30 apel kategoryzacyjny 

do 12:00 sprzątanie, wyjazd





Komentarze

Prześlij komentarz