GŁÓWNE ZAŁOŻENIE BIWAKU:
Biwak jest organizowany przez Komendę Lubelskiej Chorągwi Harcerek. W ten sposób chcemy upamiętnić 10. rocznicę powołania Lubelskiej Chorągwi Harcerek. W wyjeździe będą uczestniczyć wszystkie zgłoszone gromady zuchenek oraz drużyny harcerek i wędrowniczek. Podczas wyjazdu będzie możliwość integracji, poznania nowych osób oraz nauki nowych umiejętności od pionierek harcerstwa na Lubelszczyźnie.
Dodatkowo, podczas tego wydarzenia odbędzie się przyznanie Obrzędowych Mian za rok 2018/19, a nasza gromada stara się o najwyższe miano, czyli Tęczowej Gromady.
PODSTAWOWE INFORMACJE:
- termin: 5-6 października 2019 r.
- miejsce: Dom Nasutów (ośrodek konferencyjno-szkoleniowy); Nasutów 98 a, 21-025 (http://www.nasutow.pl)
- koszt: 80 zł (50 zł bezzwrotnej zaliczki) w koszt nie jest wliczony transport na miejsce biwaku, więc ostateczna kwota będzie wyższa
- transport: autokar
- wyżywienie: posiłki przygotowywane przez kucharki
- ramy czasowe:
- sobota, 9:00 przyjazd, zakwaterowanie
- niedziela, 13:00 zakończenie biwaku
TERMINY:
- do 1 września - zgłoszenie chęci udziału w biwaku za pośrednictwem SMS
- do 7 września - wpłata zaliczki (lub całości) na konto bankowe, gdyż jestem zobowiązana dokonania przelewu zbiorczego na konto Chorągwi
ZASTRZEŻENIA:
Gromada nie jest organizatorem biwaku, nie od nas zależy jego koszt oraz elementy programu. Drużynowa jest tam wyłącznie wychowawcą (dba o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie zuchenek z gromady), nie jest współorganizatorem.
Zaliczka jest bezzwrotna.
WPŁATA NA TRANSPORT:
Koszt transportu wyniósł 25 zł/os. Kwotę proszę wpłacić na konto przed rozpoczęciem biwaku, bądź dostarczyć osobiście na zbiórce lub w dniu wyjazdu.
LISTA RZECZY NA BIWAK:
WPŁATA NA TRANSPORT:
Koszt transportu wyniósł 25 zł/os. Kwotę proszę wpłacić na konto przed rozpoczęciem biwaku, bądź dostarczyć osobiście na zbiórce lub w dniu wyjazdu.
LISTA RZECZY NA BIWAK:
- śpiwór
- karimata
- ciepła piżama
- mundur (jeśli dziecko posiada):
- fartuch,
- kapelusz,
- pas
- czarne legginsy
- czarne podkolanówki
- kosmetyczka:
- szczoteczka do zębów,
- pasta do zębów,
- grzebień/szczotka do włosów,
- gumki do włosów,
- mały ręcznik,
- kurtka stosowna do pogody, najlepiej z kapturem
- buty do chodzenia po dworze
- buty do chodzenia po ośrodku (typowe ciapy szkolne/trampki)
- bluzki x2
- spodnie
- ciepła bluza
- bielizna osobista: 2 pary skarpet, 1 para majtek
- woreczek foliowy na brudną bieliznę
- leki umieszczone w szczelnie zamkniętym woreczku foliowym (podpisanym) z karteczką z informacjami (czytelnymi) odnośnie częstotliwości podawania danych leków
- KUBEK DO PICIA (PLASTIKOWY LUB METALOWY)
- SZTUĆCE
HARMONOGRAM:
SOBOTA (05.10.2019)
6:45 zbiórka pod kościołem Matki Bożej Bolesnej
7:00 wyjazd spod kościoła
9:00 przyjazd, rozlokowanie się na miejscu
7:00 wyjazd spod kościoła
9:00 przyjazd, rozlokowanie się na miejscu
10:00 przywitanie, rozpoczęcie programu
10:00-13:00 pierwszy blok zajęć
13:30-14:30 obiad
14:30- atrakcje i czas dla drużyn
18:00-19:00 kolacja
20:00 ognisko
NIEDZIELA (6.10)
7:00-8:00 śniadanie
7:00-8:00 śniadanie
8:30 wyjście na Mszę
9:00 Msza Święta w Nasutowie
10:30 apel kategoryzacyjny
do 12:00 sprzątanie, wyjazd

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuń